sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Kierrätysarvonta!!!

Olen harkinnut kierrätysarvontaa, mutta ajattelin ideaa tyhmäksi kunnes Sonne valoi minuun toivoa pitämällä oman kierrätysarvonnan.
Olen miettinyt että miksei arvontaan voisi pistää lakkoja mitä on kerran kokeiltu mutta ei ole täysin syttynyt kyseisestä lakasta. Mutta ratkaisu löytyy kaikkeen, joten miksen arpoisi osaa käyttämistäni lakoista eteenpäin? 

Eli tälläinen minipika-arvonta pystyyn. Arvon osallistujien kesken 5-15 käytettyä kynsilakkaa, halppiksia, marketti- ja salonkilakkoja sekaisin. Joten jos tahdot antaa uuden kodin muutamille satunnaisille lakoille, lue seuraavat säännöt ja ei muutakuin osallistumaan ja anna hyvän kiertää!


Säännöt:
-Kerro yhdellä lauseella miksi sinä olisit oikea uusi omistaja lakoilleni?
Mainitse myös nimimerkkisi ja sähköpostiosoitteesi!
-Sinun ei tarvitse olla julkinen lukija, mutta saat siitä yhden ylimääräisen arvan.
Mainitsethan siitä kommentissa!
-Postitan vain Suomeen!

Aikaa osallistua arvontaan on torstaihin 27.9.2012 klo 23.00 asti. Tsemppiä!


Antakaa hyvän kiertää ja laittakaa kiertoon lakkojanne muiden iloksi!:)

30 kommenttia:

  1. Olen tuleva uusi omistaja koska lakkasi tarvitset rakastavan uuden kodin ja annan sen niille enemmän kun mielelläni. <3 Voisko sitä viritellä uuden moton, et lakkoja ei voi koskaan olla liikaa ;)

    lukijasi nimellä jjohanna ja sähköposti johku_95@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Minun tulisi voittaa lakat, sillä laatikossa olisi tilaa parille uudelle kaverille ja kierrätysarvonta on ideana kannatettava !

    Olen julkinen lukija nimellä kajsa ja sähköposti kaisamaria@live.fi

    VastaaPoista
  3. Olen julkinen lukijasi Tike 8)
    tiketzu88@hotmail.com
    Nää on muuten ihana keksintö mun mielestä nää kierrätysarvonnat! Miks kaiken pitää olla niin uutta, ihmeellistä ja sponssattua. :)

    Vastaus kysymykseen: Koska uudet lakat piristää mun synkkää ja ahdistavaa syksyä sekä helmerissä on vielä tilaa. ;D

    2 arpaa :)

    VastaaPoista
  4. Mun pitäisi olla lakkojen uusi omistaja koska mun lakkahyllyillä on tilaa vielä:) ja olis kiva päästä testailemaan minulle uusia lakkoja:)
    Olen lukija nimellä Kati
    kati.rinkinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Olen uusi julkinen lukija nimellä mari (mursumari ät gmail.com) :) Minun pitäisi olla lakkojen uusi omistaja, sillä tällainen kierrätysarvonta on mahtava idea ja kaipailen jo uusia lakkoja :)

    VastaaPoista
  6. Olisin hyvä uusi omistaja lakoille, koska _tarvitsen_ uusia lakkoja :D Lisäksi kärsin pienoisesta syysmasennuksesta, joten uudet lakat toisivat piristystä päiviini ;) Olisi myös kiva joskus edes voittaa jotakin, rehellisesti sanottuna olen voittanut elämäni aikana 2 arvonnassa...

    Luen julkisesti nimimerkillä Jepsu
    tiusintti@hotmail.com

    P.s. mielestäni tosi kiva ajatus tämä kierrätysarvonta, kaikki lakat ansaitsevat tulla käytetyiksi ;)

    VastaaPoista
  7. Heipsan.
    Olisin loistava uusi omistaja lakoille, koska pieni lakkakasani kaipaa uusia ystäviä joukkoonsa. Lakat pääsisivät rakastavaan uuteen kotiin. :)
    Sähköpostina toimii toimoinella@gmail.com

    Terveisin, julkinen lukijasi Toimoi

    VastaaPoista
  8. Julkinen lukija nimellä Lymi & akaichoo@gmail.com
    Voisin antaa lakoillesi uuden ja rakastavan kodin kunnes pullo jonain päivänä tyhjenee, senkin jälkeen uusi elämä franken pulloja on luvassa :)

    VastaaPoista
  9. Ihana arvonta! Olen julkinen lukijasi nimellä Käpsy ja sähköpostini on: sitronella@hotmail.com :)

    Lakat minun pitäisi saada siksi, että olen ollut jo 3 viikkoa sairaslomalla, lähestulkoon sänkypotilaana ja mielialaa kohentaisi suuuresti uudet kynsilakkarakkaudet! <3 Lisäksi hellisin niitä kuin omia lapsosiani, tuitui.. tsihihihiii.. ^^

    VastaaPoista
  10. Olen julkinen lukija nimellä Mimosa ja s-posti on minna_kurki@suomi24.fi. En tarvitsisi uusia lakkoja, koska niitä on ihan liikaa, mutta kait sitä muutama sopisi joukkoon ;) Ja yllätykset on kivoja!

    VastaaPoista
  11. Heip! Aivan loistava arvonta! Mä olisin oikea omistaja lakoille, koska a) mun just seinälle päässeessä (jee!) lakkahyllyssä on paaaaljon tilaa, b) mä elättelen toivoa, että ehkä vielä joskus pääsisin laittamaan kynsilleni "merkkilakkaa" :) sähköpostini on: nanzucka@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Olisin ihan loistava uusi omistaja lakoillesi, sillä en ole vielä tähän mennessä tavannut yhtäkään lakkaa, jota olisin täysin inhonnut (poislukien allergiaa aiheuttaneet...). Täällä olisi siis takuuvarmasti rakastava koti tarjolla, ei hyljeksyntää eikä laatikon pohjalle unohtumista! :D Lakkaperheeni on suuri mutta uudet tulokkaat otetaan aina lämmöllä vastaan <3

    Olen julkinen lukijasi nimellä Ine ja meilini on ine_91@msn.com (:

    VastaaPoista
  13. Olen julkinen lukija nimimerkillä oikosulku.

    Miksikö minun pitäisi saada lisää lakkoja? Koska niitä ei ole koskaan liikaa! Ja voiton näistä vievät aina blogien pitäjät jotka saavat jo muutenkin ilmaislakkoja ja muuta kivaa pientä. Tykkään myös kokeilla uusia lakkoja, joihin en itse kaupassa välttämättä kiinnittäisi huomiota.

    meet_my_darling(ä)hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Kiva olisi saada uusia lakkoja kokoelmaani. Toisi varmastikin vähän lisää väriän muuten niin maan läheisten sävyjen kaveriksi.

    Olen julkinen lukija nimellä TheMiirash
    miirash@suomi24.fi

    VastaaPoista
  15. Olen julkinen lukija nimellä Lunalii, korukynsilla (at) gmail.com
    Haluan osallistua arvontaan, koska en koskaan ole voittanut mitään ja kynsibloggaajaksi mulla on jopa säälittävän pieni lakkakokoelma :D Jospa tällä jotain irtoiaisi :D
    Eli 2 arpaa.

    VastaaPoista
  16. Liityn just julkiseksi lukijaksesi... tosin jo kyllä kuvittelin olevani jo ;) Luen siis nimellä Mirja.
    säpo on mirjalepisto@gmail.com

    ja niin ne perustelut... niin olen itse löytänyt monta, monta lakkaa suosikeikseni halppis/merkettilakoista. Joten suosin itsekkin näitä paljon. Ja rehellisesti sanottuna oma eläntilanteeni on juuri sellainen että ei juurikaan ole varaa ostaa mitään uutta. Joten "uudet" lakat löytävät minun luota hyvän, huolehtivan ja rakastavan kodin :)

    VastaaPoista
  17. Uudet lakat ovat aina tervetulleita ja pääsevät heti swatchattaviksi uusien "sisarustensa" viereen :)

    Johanna eli josalmela@luukku.com

    VastaaPoista
  18. julkinen lukija Bloh
    email fizzie_@hotmail.com

    Mielelläni kokeilisin uusia lakkoja,varsinkin kun ei ole itsellä varaa paljon uusia lakkoja ostella, kun puoliso jää taas parin viikon kuluttua työttömäksi :(

    VastaaPoista
  19. Olen julkinen lukija nimellä ooka.

    Olisin uusien oikea omistaja, koska lakkakokoelmaa on mukava kartuttaa ja se toisi lisä potkun persuksille, että on hankittava lakoille enemmän säilytystilaa, jotta ihanuuksia voisi kotiuttaa myöhemminkin.

    Ja pitäähän ihmisten muistaa muutenkin kierrättää kaikkea, niin miksi ei myös kynsilakkoja ? =)

    memories@hotmail.fi

    VastaaPoista
  20. olen julkinen lukija eekku80
    sähköposti eekk80@netti.fi

    antaisin niille lakoille hyvän uuden kodin ja varmasti on sellaisia lakkoja joita en omista .lakkavarastoa vois siis viel kasvattaa =)


    kiva arvonta

    VastaaPoista
  21. Olen lukjasi nimellä annuli :)
    Lakat saisivat luotani yhtähyvän kodin kuin koiranpentu, ainakin melkein ♥♥♥

    annu.hilla@luukku.com

    VastaaPoista
  22. Luen nimellä -Caramel- ja s-posti on caramel-1985@hotmail.com

    Täällä ei hyljeksitä ainuttakaan lakkaa, oli sitten iso taikka pieni, pyöreä tahi kulmikas, ujo tai räväkkä, kaikki pienokaiset saavat arvostusta, paljon rakkautta ja huolehtivan kodin täältä :D

    VastaaPoista
  23. Olen julkinen lukija nimellä Yue ja s-posti on hanna-soini(ät)hotmail.com .
    Olisin oikea omistaja lakoille, koska mulla ei ole kovin paljon kokemusta monestakaan lakkamerkistä, ja tätä kautta voisi löytyä yllättäviä uusia merkkejä ja suosikkeja.

    VastaaPoista
  24. uusi julkinen lukia luen nimellä Ewew ja sposti etoivakka@hotmail.com
    Olisin uusi oikea omistaja kynsilakoille koska tarvitsen kipeesti uusia lakkoja :) jajoo laitan uudelleen kiertoon kavereiden kautta jos ei innosta :)

    VastaaPoista
  25. Julkinen lukija nimellä memu. Olen ostolakossa ja niiin tekis mieli ostella, näin saisin uusia lakkoja ostamatta :) ei ole mitään värifobioita, eli kaikki käy. myös kynsihullu kaverini tulisi siitä iloiseksi :)
    sposti memu@hot.ee

    VastaaPoista
  26. Olen julkinen lukija nimellä Säde ja sähköpostiosoitteeni on ssade_m0@hotmail.com

    Miksi juuri minä olisin oikea uusi omistaja lakoillesi?
    - Koska pikkuiset lakkavauvani kaipaavat uusia lakkavauvoja rinnalleen :-) he eivät halua olla yksin!

    VastaaPoista
  27. Olisin oikea uusi omistaja lakoillesi: Omistan säälittävän pienen lakkakokoelman, mikä rajoittaa kynsiharrastustani, mutta köyhänä opiskelijana en raaski laittaa kaikkia roposiani lakkoihin vaan kannatan tällaista kierrätystä!:)

    Olen myös julkinen lukijasi nim. Tyu
    justnails@hotmail.fi

    VastaaPoista
  28. Lakkakokoelmani on kyllä ihan kohtuukokoinen, mutta... ei ole muuta kuin pienentynyt tämän vuoden aikana. Opiskelu vie rahaa tällä hetkellä niin paljon, ettei uusien lakkojen hankinta ole nyt millään perusteltavissa. Kierrätysajatus on aivan loistava! Osallistun yhdellä arvalla...
    ahlfors(at)suomi24.fi

    VastaaPoista
  29. Hiphei! Olisin oikein mainio uusi omistaja lakoillesi, omat lakkavarastoni ovat näivettyneet ostoslakkoni vuoksi ja tällainen kierrätys on niin mun juttu. Lisäksi olen ennakkoluuloton ja väri/lakkamakuni on niin laaja,että 99% lakat pääsisivät käyttöön asti :)
    Liityin juuri lukijaksi nimimerkillä mirya. Onko se sitten yksi vai kaksi arpaa, mutt5a kuitenkin, kovasti toivon onnettaren olevan suotuisa.

    mirya@wippies.com

    VastaaPoista
  30. vanha lukijasi HANI jonka sähköpostiosoite on heidi-1092@hotmail.com ;)

    minun pitäisi saada herkulliset lakat omaan hyllyyni, koska rakastan jokaista kynsilakkaani ja haluaisin antaa sun ylimääräisille lakoille hellän ja hyvän kodin ;) Olisi kovin surullista jos lakkasi joutuisivat kaatopaikan armoille :/

    VastaaPoista